h1

Хартия тонирана с оцветител за латекс

юли 8, 2009

hand made paper ocvetitel

Искаше ми се да получа наситен цвят. Това е оцветител за латекс, боядисва доста добре. За съжаление не само хартията, ами и всичко до което се докосне (мъжът ми не беше много щастлив от факта, че освен целия балкон в кухнята, успях да боядисам и любимата му кана).  За съжаления наситен цвят успях да постигна само с тониране.

hand made paper ocvetitel2

Текстурата, както и на предишната снимка е отново на листчета от роза и рафия. Много благодаря на кака Верчиии за рафията.

hand made paper ocvetitel3

Тук освен оцветителя за латекс съм прибавила и червен байц за дърво, стана по-тъмно и наситен цвят.

6 коментара

  1. При нас оцветителят за латекс (в керемидово) не даде добър резултат, предимно защото не можа да се разтвори добре -> хартията стана на точки и всичко се наклепа (явно и на теб, че и на мъжо ти е познато това)🙂


  2. Оцветителя за латекс, поне при мен се разтваря много добре във вода, но хартията не го поема. Оцежда се заедно с водата. Но пък за тониране се получи. Е малко поизклепах насам натам….. :Р


  3. хахахаха, значи това е злощастната хартия оцветила половината къща🙂


  4. … терасата, не 1/2-та къща🙂


  5. При мен опита с оцветителя за латекс се получи. Хартията стана равномерно оцветена и с приятен пастелен цвят. Бях се подготвила за последващо чистене, но за моя радост цвета остана само върху листчетата.


  6. Разкажи как го постигна. При мен при сушенето остана на пода с розови петна. И голяма част във водата. Каква марка оцветител използва?



Вашият коментар

