h1

Кукли ръчна изработка

декември 29, 2009

И докато се чудих, какви малки ръчно изработени неща да подаря на приятелите си, се поразходих … до София. Е, не зяпах много по витрините, и не обикалях по магазини, но пък ми подейства много тонизиращо и зареждащо творческа вечеря с бутилка винце при Надето. Върнах се с много идеи, а куклите изобщо не можеха да ми излязат от главата. Знам, че много хора правят и продават такива. Наистина много хубави, прекрасни и ефирни. Но реших да направя няколко мои варианта. Какво пък, винаги ще са различни. Получиха се едни изтънчени цветни ангели /отново ангели/, с кокетни шапки и хартиени рокли, които може да закачиш на елхата си. Определено много се харесаха. А Ева, с най-чаровната си усмивка, накара своята кукла да ми позира.

3 коментара

  1. Здравейте! Събирам информация за хора, които правят ръчно кукли. Аз също правя… Подготвям един фестивал на куклите и искам да ви включа. Къде мога да видя вашите кукли на живо? Не разбрах как се казвате, от къде сте…


  2. Ще Ви пиша на пощата! Иначе колкото до куклите, за сега съм правила само за подаръци на приятели, но с удоволствие бих участвала в такъв фестивал. Надявам се да резберем нещо повече за него, къде е, кога е и всички подробности🙂


  3. Здравейте!
    Моля свържете се с мен.
    Търся ръчно изработени авторски кукли за моя магазин в Балчик.Може да са както национални така и шаржови,животни,фантастични персонажи,марионетки.Магазина ще работи през месеците юли и август.Ако имате ваши, познавате автори на кукли ,искате да бъдете посредник или пък просто знаете някаква информация пишете ми .



Вашият коментар

