h1

Сърца от ръчна хартия за св. Валентин

януари 29, 2010

Да знам февруари още не е дошъл… Така е, но вече всички малки вълшебни магазинчета се подготвят за празника, някои даже вече са приключили със зареждането и подреждането на валентинската витрина.  Ето и няколко малки предложения от мен, за празника. Нещо с което може да декорирате каквото ви хрумне – картичка, подарък, даже да го закачите на пердето в стаята си.

Червени сърца, червени рози, червени опаковки… всичко е в червено… да но на мен ме избиват на едни приятни лилави тонове и не можах да се сдържа и да не пусна на свобода няколко лилави сърца.

6 коментара

  1. Браво, тия лилавите са много хубави! И още повече ми харесват, понеже като форма (геометрия) са същите като нашето шаблонче.

    Какво е лилавото цвете? Много добре е запазило цвят след хербария!


  2. Лилавите са страхотнииии!


  3. Цветето е най-обикновено мушкато. Цветът на цветчетата, докато не са изсъхнали, е нещо средно между бордо и тъмно лилаво. Интересното е, че всички цветчета имат свой нюанс при изсушаването, някои стават тъмно червени до почти черни, други по-лилави.


  4. Еее, не съм предполагал, че ще запазва така добре цвета си туй мушкато, а доста се замислихме миналото лято дали да не ошмулим едни саксии на село…


  5. Хаха, аз си имам една саксийка по наследство от баба. Но толкова ми харесват цветовете, че в момента в който цъфнат съм ги обрала и горкото цвете почти не можеш да го видиш с цвят🙂. Има и друга малка подробност, за разлика от вас аз рядко използвам ютията. Когато нагряваш хербарий с горещата пара, често пуска цвят и оцветява около него хартията, но ако го оставиш да изсъхне само, запазва боичката си без да оцветява.


  6. Страшно красиви сърчица !!!Ръчно направените подаръци според мен са най-ценни ,а твоите са прекрасни -браво:)



Вашият коментар

