h1

Мартеници от хартия … и люти чушки

февруари 23, 2010

Още не беше минала първата половина на февруари и центъра се заля от сергийките с мартеници. Честно казано по-голямата част ми се струваха еднакви. Не искам да кажа китайски, защото не попитах продавачите от къде са си ги доставили. За мен баба Марта си е специален празник, и макар не винаги да съм успявала, се опитвам да направя нещо за приятелите и семейството си от сърце. Тази година, т.к. хартията ми се превърна в страст, нямаше как да не пробвам нещо по-екстравагантно – мартеници от хартия … и разбира се от любимите ми люти чушки.

Един коментар

  1. супер са станали! Тези не съм ги виждала



Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 295 other followers

