h1

Handmade day 9

юни 22, 2010

Много весел ден! Много познати и весели лица! Много усмивки и стари другари! Моето участие беше само с нещата ми в наличност: малко обици, картички, сърчица, брошки, пана и лампи. Разбира се оказа, че унесена от вълните на жегата, съм снимала съвсем малко от нещата ми. За съжаление не съм щракнала и нищо от нещата на Боби и Гери от b&g hendmade, което считам за особено голям пропуск, но поне те са направили хубави снимчици🙂

Разбира се при разглеждането на снимките се оказа, че моя муза на деня си остана Ането, на която бях направила най-много снимки.  Нейните брошки от морско стъкло с макове и висящи телени свещници наречени „кошери“ са просто невероятни.

One comment

  1. Мдааа, Ането изби рибата, както винаги! Подготвила се само за една вечер, а с оборота ся води Живето на яхта в Гърция😀

    На този Ден ми хареса особено много, че не валя нон-стоп, надявам се на есенния да е същото положението🙂



Вашият коментар

