h1

Картичката на Криси

декември 6, 2011

Обажда се Криси:

– Здрасти. Тук в офиса, си говорим с момичетата и имаме задачка за теб. Трябва ни картичка, ръчна изработка, с твоите хартии. Дали може да ни я направиш?

– Добре, супер.

– Ще е за един от шефовете. Представяме си, как отвътре излиза едно АТV, може и нарисувано.  Нали се сещаш, да изкача, като от детските книжки.

– Ъъъъ, АТV?!  Нарисувано …- Направо си заекнах. В главата ми се оформи картина: тежък танк с нежна ръчна хартия с цветя. Нали бъркам АТV с БТР. Малко съм русичка все пак, а и да си призная и двете не са от машините, с които да се возя често. Както и да е, АТV-то също не ми се връзвше с това което правя… А и да го нарисувам, не ме бива да рисувам реални неща!

Но ето какво се получи накрая. Хич не е зле, даже. Благодаря ти, Криси за предизвикателството, беше забавно🙂.

П.С. И тайната в рисуването е в индигото🙂. Не съм толкова добра.

6 коментара

  1. Уникално както винаги! Невероятна си, Иринка!


  2. Добро е atv-то определено! Рисунката е жива! Бравус, Иринка! Обещаха ли ти да те повозят на него … или ти предпочиташ на танк🙂


  3. Ха, хаха. Не Поли, не са ми обещали, но и аз нямам желание. Предпочитам си Орела🙂.


  4. Гриша, радвам се, че ти харесва! Трябва да се замисля за някоя по-катерачна закачка, вече🙂.


  5. Брутална колизия на стиловете😀 Но всъщност наистина ме трогна послеписът – браво!🙂


  6. Идеята с индиго не е лоша. Особено за хора, които не умеят да рисуват реалния свят. Оказа се обаче, че индигото се трие от моята хартия и се наложи да повторя с тъмничко. Стана като истинска скица. Мисля да пробвам и с дурги неща … някой пайзаж например или пък защо не портрет. Представям си го, че ще се получи леко като карикатура.



Вашият коментар

