h1

Сватбени покани с ръчна хартия и Венерина коса

юни 14, 2012

Нямам търпение да напиша поста. Правила съм сватбени покани само веднъж – за сестра ми. Този път освен поканите, правя табелки за масите и сватбени подаръчета. Принципно не се натискам да навлизам в този бранш, т.к. се изисква изключителна прецизност. Трябва да можеш да подбереш точния нюанс на червеното/примерно/, за да пасне на клиентите, а това е много трудно с ръчната хартия.

Моите клиенти, обаче се оказаха изключително отворени към нови предложения и приемаха почти всичко без корекции. Държаха само темата да е планинска, нещата да са ръчна изработка, и ако е възможно да са с рециклирана хартия. Когато имах съмнения по някой от детайлите и ги споделях по телефона чувах единствено „Не се притеснявай! Всичко е страхотно!“ Макар, че нямаха никакво време, нещата просто вървяха добре, без пречки с много усмивка, смях и ентусиазъм.

Те си поръчаха първо сватбените подаръчета. Ако обичаш планината и четенето, разделителя за книги с Венерина коса, която е вид папрат, е чудесно предложение за обединяване на двата елемента.

В последствие се наложи да се направят и покани. Имаха си своя рисунка на планина. За да не стане претрупано сложих в ръчната хартия само малко листенца от Венерина коса, която да прозира леко през пауса. По същия начин направих и табелките за масите. Идеята да са с имена на върхове е тяхна, а на мен ми се струва оригинална.

Не се разминах и с ръчно шитите пликове. Нямаше как. Размерите на поканите и разделителите са нестандартни и едва ли щях да намеря готови в някой магазин.

2 коментара

  1. Супер са, Иринка, браво! Хартията изглежда много добре, шевовете също. Перфекционистът в мен лееко се притеснява, че горско зелената органза се разминава с синьо-зелените пликове малко, но това е дреболия🙂

    Жалко само, че снимките са дребни!


  2. Съгласна съм с перфекционистът в теб. И мен това малко ме смущаваше, но не намерих по-подходящ цвят в рамките на този срок🙂



Вашият коментар

