h1

Сватбена покана винтидж стил

май 15, 2014

invitation

Обичам да правя, точно такъв стил покани. Ренесансов, готик или винтидж, кой както иска така да си го нарича. Важното е да има много орнаменти, загатнати цветчета, шрифта да е със средновековни завъртулки и сякаш изписан на ръка върху древен папирус.

William_Shakespeareinvitation2

От цялото приключение по подготовката на поканите, печатът се оказа най-трудната част. Клишето изработих ръчно от бързосъхнеща глина. Заигравката със слагането на восъка като завършек, оставих на младоженците по тяхно желание. И хич не им е било лесно. Восъкът е залепвал по клишето и е трябвало често да го чистят. Най-големият им проблем обече се оказа, че печатът е крехък и много лесно се чупи. Все пак се получи една уникална и вдъхновяваща покана.

stamp

Донка и Ангел си казаха „Да“ само преди няколко дни, на една незабравима и вълшебена сватбена веселба. Сега чакаме снимки.

4 коментара

  1. Здравейте, интересуват ме тези покани.
    Ако може да ми дадете оферта за около 100 бр. на имейл:
    teodora2002@abv.bg
    Благодаря,
    Теодора Михайлова


  2. Здравейте и мен ме интерусава цена за 80 бройки . rumen_2002@yahoo.com


  3. Въпроси относно всички неща в блога може да пращате и на irgal_hm@abv.bg


  4. Здравейте!
    Интересува ме цената и времето за изработка на 200 покани?
    Моля да ми изпратите оферта на e-mail: renatka_@abv.bg

    Благодаря!
    Ирина Цанкова



Вашият коментар

