h1

Картичка в бяло и черно

октомври 8, 2014

Интересна тема. А поводът е кръщене. Много трябва да се внимава защото, ако прекалиш с черното, става много траурно. Ръчно отпечатаните орнаменти върху бял картон пооживиха нещата. Ръчна хартия има само в средата. По ангела може да се познае, че поръчката е от Вера. Как обичам тези нейни поръчки!

card_black&white1

card_black&white3

От подаръците, които Вера беше избрала бях впечатлена. Брошка за мама и ластична диадема за малката направени от Рошла … Темата е същата. Просто чудесни!

card_black&white copy

2 коментара

  1. Иринко, и картичката и снимките са прекрасни! Ти си вълшебница и четеш мислите ми, когато си пожелая нещо, направено от теб! Винаги съм супер спокойна, че резултата ще е чудесен и затова смело си го помечтавам!
    А този път, да си призная, удоволствието беше двойно, защото знаеш, че много ми харесва да си играя с децата, докато ти майсториш чудесата🙂🙂🙂 Искам пак!
    Обичам ви!!!


  2. Направо ме разтапяш! Винаги сте добре дошли. А на дацата им е много забавно винаги с вас.



Вашият коментар

