h1

Сватбени люлякови покани

май 11, 2016

Винаги съм си мислила, че сватбата трябва да е много луксозна, изтънчена, перфектна. Признавам, че лекичко я избягвах, защото смятах че ръчната хартия е груба за това. Но последните месеци се оказа, че все повече прекрасни хора държат нещата да са натурални, естествени и неповторими. И ето, започнах с едно много лично преживяване – брат ми се жени! Той не може без нея, а тя го обожава. Обожава и люляци. Двамата знаят, какво искат и са решили цялата декорация да е направена ръчно, а аз и сестра ми само ще помагаме да осъществят мечтата си. Започнахме с поканите: ръчна хартия в топло бяло, паус цвят люляк, плик с восъчен печат.

inovation_B&N

inovation_Beti&niki

2 коментара

  1. Изглеждат чудесни, но цветът на восъка не ме спечели…:/


  2. Честно казано нито червеното, нито наличното лилаво ми допадна. Старото злато стоеше най-добре, а пък не искахме да вързваме още една панделка. Обмислях някакъв вид закопчаване с копче, но ми се стори по-сложно и не изглеждаше толкова официално. Все пак е и въпрос на вкус.



Вашият коментар

