h1

Специална картичка, за специален човек

януари 4, 2010

Получих един невероятен имейл. Едно момиче с особено желание към мен. Поиска специална, уникална картичка, за специален човек, който се намира много, много далеч. Искаше посланието и да стигне по неповторим, символичен начин. Картичката трябваше да е с формат А4, да е от ръчна рециклирана хартия и да е обсипана с глухарчета.  Имейла беше написан с толкова любов и вълнение към мен, че затрептях и веднага започнах да забърквам вълшебни смеси и въображение. Не ме спря влажното време, при което хартията изсъхва трудно, не ме спряха и книжарниците, в които се предлагат само стандартни пликове за документи. Получи се нещо наистина приятно. Отгоре върху излетия лист с глухарчетата сложих ръчно изрисуван паус. Пликът заших на машина и отново декорирах с ръчно изрисувани елементи.

8 коментара

  1. Страхотно се е получило, сега дано стигне и до специалния човек… Пиша това, защото като отидох в пощата преди време с декоративен плик, жената на гишето каза нещо от сорта на „я по-добре го опаковай с хартия и го бутни в обикновен плик, че така сигурно ще хване пътя“. Послушах я, естествено.


  2. Ами да има такъв момент, особено когато пликът е и малко по-дебел… Момичето каза обече, че ще ползва куриер и даже няма да го надписва. Куриерите са по-скъпи, но пък писмото ти пристига. Обеща ми да ми пише отзиви след като се получи писмото. А аз ги чакам с нетърпение 🙂


  3. Със сигурност си зарадвала този непознат човек :)Първият ми пост за тази година е за теб. И се надявам да бъде стилна и вдъхновяваща, каквито са всички неща, които правиш.


  4. EEEE, поста ти е чудеееесен Рос. След приключване на старата година и замирането на коледната еуфория, музата ми леко по-спадна, но сега като прочетох какво си написала …. определено предизвика пърхане и ентусиазъм – http://www.unicusbulgaria.blogspot.com/


  5. Прекрасна картичка, както и всички неща, които правите. Искрено се възхищавам на красотите, които създавате.


  6. Благодаря! Много стимулиращо е да знаеш, че има хора, които харесват нещата ти 🙂


  7. Страхотна картичка, толкова е нежна и красива!


  8. Уникално! Поздравления Ирка. Постнах блога ти във Фейсбук да го разгледат и моите приятели. Идеята с глухарчета е страхотна. 🙂 Не спирай да ни радваш с нещата, които правиш, много зареждат. 🙂



Вашият коментар